sobota, 29 października 2011

Kolejne :)

Dziś powstały nowe prace.. co prawda do Świąt jeszcze trochę zostało, ale kartki zawsze się przydają :)

1. Aniołki : kartka z bloku technicznego, papier kolorowy, filc, drewniane choinki, cekiny gwiazdki, tekstylne skrzydła (obcięte z motylków). Płotek przyklejony tak, by odstawał, co zresztą widać na drugim zdjęciu



2. To praca mojej młodszej córki, którą przygotowała na konkurs... pomogłam przy zrobieniu shaker box'a

3. Choinka (wersja 2) - z półokręgu;


4. Choinka (wersja 1)

5. Szopka (wersja 1) - wykorzystałam blok techniczny, serwetkę, filc czarny, cekinowe gwiazdki, ozdobne kropeczki; napis wykonałam czarnym cienkopisem

6. Szopka (wersja 2) - blok techniczny, dziurkacz narożny, cekinowe gwiazdki i aniołki, papier kolorowy, serwetka i czarny cienkopis.


SKRAPINKI JUSTYNKI - zaraziłam moją 8-letnią córcię i wykonała ona dziś 2 karteczki:

blok techniczny półkole, papier kolorowy, filc, kółko piankowe, drewniane choinki, skrzydełka tekstylne (odcięte motylkom)

blok techniczny, serwetka - obcięty brzeg, pianki, papier kolorowy, pisak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz