piątek, 20 lipca 2012

Wędraś Trzpiota

Kolejny z wędrownych albumów zapukał do moich drzwi... temat "Moje Wybory" ... a że zastał mnie pomiędzy remontem a meblowaniem.. tym bardziej nie wiedziałam, jak go ugryźć... więc leżał i cierpliwie czekał...

.. he, i doczekał się... temat pojawił się pewnego piątkowego popołudnia.. o tyle fajnie, że byłam wtedy w Krakowie ..

Ale nie będę zanudzać..
oto co udało mi się stworzyć:

Papier: Asica-scrap - Fresh Look - nr 6 Sweet Honey
Dodatki: identyfikatory z pieszych pielgrzymek z ubiegłych lat, zdjęcie w drodze oraz wieży jasnogórskiej, obrazek Matki Bożej, serwetka, kartka, naklejki alfabet 7Dots Studio

Na identyfikatorze z przebiegiem trasy dopisałam kilometry pokonywane w danym etapie. Wypisałam lata moich poprzednich wędrówek pątniczych na szlaku Cieszyn-Jasna Góra (1985,1994, i już z córkami: 2007, 2009, 2010, 2011 ) oraz rok 2012 ze znakiem zapytania.. i pytanie: iść czy nie iść? a wewnątrz kartki wypisane ZA i PRZECIW.. pod Matką Bożą odpowiedź :)
wypisany jest także fragment jednej z piosenek pielgrzymkowych:

Krok, krok, za krokiem krok
tchu brak, bo długi szlak,
lecz tam u kresu dróg,
czeka nas Matka, 
czeka nas Bóg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz