poniedziałek, 8 października 2012

Wędraś ZUZANIOŁY

I oto wędraś ZU.. "Zdarta płyta"
Temat super.. bo muzyka to moje życie, i tu pojawił problem, bo przecież PLAYLISTA jest dłuuuuuuuuuuugaśna...
ale w końcu wybrałam i zrobiłam
Papier: Asica-Scrap: Pastelowa Rapsodia - Walc w Sepii
dodatki: naklejki alfabetu 7Dots Studio, połamana płyta CD, płyty CD, wstążki
 kilka słów ode mnie :) i słowa opisujące co mi dają utwory mojej ulubionej wokalistki

 w schowku nie kto inny jak ulubiona HALINA MLYNKOVA

 i jeden z jej utworów "Kobieta z moich snów" .. wszystkich słucham na okrągło, ba .. znam na pamięć :)
 kolejny schowek.. a wokół słowa opisujące to, co dają mi te utwory (bo wszystkie..nie tylko ten jeden wybrany do wpisu)
 a w nim:
 Andrzej Piaseczny i ..
 jeden z ulubionych utworów "To co dobre"

 Playlista - utwory wykorzystane we wpisie
 Tu byłem: na Inchies
Brakuje tylko pendriva... ale pewno już wiadomo co na nim będzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz