wtorek, 12 czerwca 2012

POWRÓT.... (wędraś Ani)

no pięknie okazuje się, że nie pisałam nic przez miesiąc... ale tyle się działo, że trudno było z czymkolwiek zdążyć... tylko od czego zacząć uzupełnianie ?
Trudny wybór, ale może zacznę od Wędrasia Ani

temat brzmiał: "Ocalić od zapomnienia"
a więc ja chciałabym uchronić przed zapomnieniem piękną gwarę Śląska cieszyńskiego, strój cieszyński, muzykę i twórczość ludową i oto co powstało:
papier: Róża wiatrów - kropki beż i ramka beż;
wykorzystałam zdjęcie z widokówki, scrapkowe stokrotki i listki, perełki w płynie, wiersz p. Władysława Młynka (taty Haliny Mlynkovej) pt: "W starym geplu"

 oraz zdjęcia w strojach cieszyńskich, nuty jednej z cieszyńskich pieśniczek
 własnoręcznie przygotowałam dwustronną widokówkę na papierze Lemonade- Romantic melody 6
 a z drugiej strony papier Dovecraft - Sugar&Spice
 kilka zbliżeń :)

 dodałam jeszcze do kieszonki krótkie wyjaśnienie, co chcę ocalić oraz małego charmsa może być koniczynka, a może kojarzyć się z małym zielonym kwiatuszkiem o wdzięcznej nazwie Cieszynianka Wiosenna ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz