czwartek, 12 kwietnia 2012

Dzisiaj scrapowałam... OGRÓDEK

Tak wyglądał przed:

A tak po... dodam tylko, że zakładając pracę w ogródku na dziś, wiedziałam, że będzie padało... i wcale się nie pomyliłam.. na szczęście już byłam blisko końca... zostało wykończenie, ale najpierw muszę poczynić pewne zakupy ;)


Jak widać.. zrobiłam sobie w trawniku wyspę.. dobrze, że małe pomocniczki miały dobry nastrój i mi pomogły.. następnie wysypałam korę (i tu właśnie muszę poczynić zakupy) a na deser ustawiłam już kilka doniczek z truskawkami i poziomkami (żeby zobaczyć jak to się prezentuje) będzie też doniczka z moimi kochanymi stokrotkami.. i w planach jest jeszcze poszerzenie wyspy i dosadzenie kilku krzewów bukszpanu (ligustru), żeby oddzielić część wypoczynkową od reszty ogrodu ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz