czwartek, 26 kwietnia 2012

Spotkanie czwarte - ostatnie :(

tak.. wczoraj (25.04) zamknęłyśmy projekt Uscrapowani Cieszyn.. spotkałyśmy się u Moni.

Menu:
Przystawka - magnes
Danie główne - meander book
Deser - scrapuszko

To spotkanie było dla mnie fantastyczne, bo nauczyłam się czegoś nowego :)
Ale po kolei:

MAGNES:
Papier: 7Dots Studio All I Ever - Vanilla Buttercream z dodatkiem Love and Be Loved; naklejka i tag z zestawu oraz kwiatki i z tyłu przyczepiony magnes.

MEANDER BOOK - robiłam pierwszy raz w życiu, ale bardzo mi się spodobało..
Zaplanowałam, że będzie to albumik zdjęć gwiazd lub z gwiazdami a w kieszonkach umieszczę tagi, na których będę zbierać autografy; stąd nazwa STARS
Papier: okładka - 7Dots Studio All I Ever - Soft Blanket; jednak cała książeczka jest zrobiona z  Wonderland - Follow the Rabbit; dodatkowo gwiazdka z papieru brokatowego, wstążka i naklejki z zestawu.

Deser: SCRAPUSZKO
papier: 7Dots Studio All I Ever - Peaceful Place, wstążka, ćwieki, perełki w płynie, scrapkowe stokrotki
Ladybug - DZIĘKUJĘ za pomysła
Sponsorom - za materiały do pracy
a Wam - kochana DRUŻYNO - za wspaniałą atmosferę spotkań, kreatywność...
mam nadzieję, że może uda nam się jeszcze kiedyś spotkać na wspólne scrapowanko i ploteczki przy kawie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz